Thursday, 25 September 2008

Perjuangan Seterusya

Salam sejahtera para pembaca yang dimuliakan. Alhamdulillah, berkat dengan limpah kurniaNya, kita masih lagi diberi kekuatan untuk meneruskan kehidupan kita, hari demi hari, dalam dunia yang penuh dengan dugaan dan cabaran ini. Harapan penulis, semoga para pembaca sentiasa berusaha kearah yang terbaik, dalam apa jua yang diceburi, dimana jua anda berada. Ruh perjuangan itu jgn dibiar mati, walau semangat juang itu pasang dan surut, datang dan pergi.

Alhamdulillah, dengan rezeki yang dikurniakan, penulis telah berjaya menamatkan pengajian peringkat sarjana (MSc) dan kini telah pun berjaya memulakan pengajian peringkat PhD di institusi yang sama. Moga perjuangan seterusya yang lebih panjang, dan lebih mencabar ini dapat penulis hadapi dengan tabah, serta dipayungi bersama keimanan dan kesabaran.

Wahai pembaca diluar sana. Siapa jua diri anda, (kawan, teman, sahabat, senior, junior). Dimana jua anda berada (utara, selatan, timur, barat, Malaysia, Indonesia, Australia, UK, US, Ukrain). Biar apa pun perjuangan anda (pelajaran, pengajian, pengajaran, pekerjaan, percintaan). Dan biar apa jua cabaran anda, teruskanlah berjuang dalam kehidupan yang singkat ini. Halangan terbesar adalah diri sendiri. Maka, pujuklah diri, lembutkanlah hati, moga semangat kalian kental. Panjang umur, murah rezeki, insya'Allah bertemu kita dilain masa.

Wassalam.

1 Comentário:

Am said...

Congrats bro.
Always proud of you. Always..

Post a Comment

Titipan Kata

'

  ©Kehidupan: Catatan Kembara. Template by Dicas Blogger.

TOPO